3CX Partner t.b.v. zakelijke telefonie oplossingen

Optimaliseer uw communicatie met 3CX

3CX is softwarematige PBX oplossing die werkt op alle gangbare besturingssystemen, en werkt met op SIP gebaseerde IP Telefoons, SIP Trunks en VoIP Gateways om op deze manier een volledige PBX oplossing te bieden. Zonder hoge kosten en beheerzorgen ten opzichten van traditionele PBX oplossingen.

3CX is bij meer dan 30.000 organisatie wereldwijd in gebruik en is erkend  voor zijn innovatieve en “Cutting-Edgde” technologie.

Installatie en Management

 3CX is gemakkelijk te implementeren en vergt geen diepgaande telefonie kennis om te kunnen profiteren van een enterprise oplossing.

  • Geen uitgebreide telecom kennis of training benodigd.
  • Open standaarden / Leverancier onafhankelijkheid.
  • Centraal beheer via de 3CX management console.
  • Keuze uit populaire IP Phones, VoIP Gateways en SIP Trunks.

Neem je telefoonnummer gewoon mee,

3CX heeft clients voor Smartphones, Mac en Windows computers, wat het mogelijk maakt dat uw medewerkers hun werknummer overal kunnen gebruiken en naadloos kunnen werken in de huidige werkomgeving alsof ze op kantoor aanwezig zijn. Daarnaast zijn gesprekken naar kantoor niet alleen gratis. Maar uw medewerkers kunnen profiteren van 1 zakelijk vast nummer en maken een professionele uitstraling.

  • Overal bereikbaar via uw kantoornummer,
  • Alle gesprekken intern zijn gratis – Verlaag uw mobiele kosten.
  • Verhoog uw productiviteit – Werk op elke locatie.
  • Een nummer – Geen noodzaak meer om uw privé nummer te geven.

Verlaag uw Telecom kosten.

Met 3CX, kunnen organisaties hun telefoonkosten verlagen tot wel 70% door de voordelen te benutten van SIP Trunks, WEBRTC, gratis uitbellen naar externe extensies en kantoren. Het terugbrengen van fysieke telefoon verbindingen (ISDN etc.)  Daarnaast is het mogelijk dat 3CX geïntegreerd word met een CRM oplossing. Zodat u medewerkers een klant naam te zien krijgen i.p.v. een nummer.

  • Bespaar op telefoonkosten en verlaag uw mobiele kosten
  • Gemakkelijk toevoegen en verwijderen van gebruikers, – geen licentie per gebruiker.
  • Weet wie er belt en intergreer uw CRM oplossing voor betere klant beleving.
  • Gebruik bestaande hardware en bedrading, lage initiële investering als u kiest voor 3CX

10 voordelen van 3CX!

  1. Lage set-up kosten en onderhoud.
  2. Softwarematige oplossing: Eenvoudig te beheren
  3. Werk vanaf elke locatie met iOS & Android clients
  4. Gebruik bestaande hardware en bedrading & server hardware
  5. Bespaar op uw algehele Telefonie kosten
  6. Geïntegreerde video conferencing met WebRTC
  7. Betere klantervaringen met geavanceerde bel opties.
  8. integreer uw CRM & Accounting software
  9. Gebaseerd op standaarden – gebruik populaire IP Phones, SIP Trunks
  10. Persoonlijke Click2Meet URLs

Voor meer informatie neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

 

Share:

More Posts

Bewustwording

Wij zien de afgelopen periode dat veel actualiteiten op de radio en televisie stil staan bij de veiligheid in de digitale wereld.  Dit is niet voor niets, als we kijken naar de ontwikkelingen op het

Ransomware

De laatste tijd zien wij bij veel klanten weer een toename van het aantal malware besmettingen. Ondanks dat er diverse voorzorgsmaatregelen zijn genomen zoals; centraal beheerde anti-virus software, webfilters, webproxies. Etc Blijkt het toch mogelijk

Active Directory

Active Directory Elke systeembeheerder heeft er mee te maken, Active Directory (AD)  veelal een afspiegeling van de organisatie. Alle medewerkers staan hier netjes in vermeld met hun toegangsmachtigingen en toegewezen privileges. Aanverwante systemen putten uit

Flexas ontzorgt door Flex-ICT

Referentie van Flexas in Amsterdam voor Flex-ICT Flexas is een online kantoorbemiddelaar. Zij beheren onder andere een bedrijfsverzamelgebouw met 218 kantoorruimtes in Amsterdam. Het is belangrijk voor Flexas dat alle kantoren voorzien zijn van goede

Send Us A Message