Optimaliseer uw communicatie met 3CX

3CX is softwarematige PBX oplossing die werkt op alle gangbare besturingssystemen, en werkt met op SIP gebaseerde IP Telefoons, SIP Trunks en VoIP Gateways om op deze manier een volledige PBX oplossing te bieden. Zonder hoge kosten en beheerzorgen ten opzichten van traditionele PBX oplossingen.

3CX is bij meer dan 30.000 organisatie wereldwijd in gebruik en is erkend  voor zijn innovatieve en “Cutting-Edgde” technologie.

Installatie en Management

 3CX is gemakkelijk te implementeren en vergt geen diepgaande telefonie kennis om te kunnen profiteren van een enterprise oplossing.

  • Geen uitgebreide telecom kennis of training benodigd.
  • Open standaarden / Leverancier onafhankelijkheid.
  • Centraal beheer via de 3CX management console.
  • Keuze uit populaire IP Phones, VoIP Gateways en SIP Trunks.

Neem je telefoonnummer gewoon mee,

3CX heeft clients voor Smartphones, Mac en Windows computers, wat het mogelijk maakt dat uw medewerkers hun werknummer overal kunnen gebruiken en naadloos kunnen werken in de huidige werkomgeving alsof ze op kantoor aanwezig zijn. Daarnaast zijn gesprekken naar kantoor niet alleen gratis. Maar uw medewerkers kunnen profiteren van 1 zakelijk vast nummer en maken een professionele uitstraling.

  • Overal bereikbaar via uw kantoornummer,
  • Alle gesprekken intern zijn gratis – Verlaag uw mobiele kosten.
  • Verhoog uw productiviteit – Werk op elke locatie.
  • Een nummer – Geen noodzaak meer om uw privé nummer te geven.

Verlaag uw Telecom kosten.

Met 3CX, kunnen organisaties hun telefoonkosten verlagen tot wel 70% door de voordelen te benutten van SIP Trunks, WEBRTC, gratis uitbellen naar externe extensies en kantoren. Het terugbrengen van fysieke telefoon verbindingen (ISDN etc.)  Daarnaast is het mogelijk dat 3CX geïntegreerd word met een CRM oplossing. Zodat u medewerkers een klant naam te zien krijgen i.p.v. een nummer.

  • Bespaar op telefoonkosten en verlaag uw mobiele kosten
  • Gemakkelijk toevoegen en verwijderen van gebruikers, – geen licentie per gebruiker.
  • Weet wie er belt en intergreer uw CRM oplossing voor betere klant beleving.
  • Gebruik bestaande hardware en bedrading, lage initiële investering als u kiest voor 3CX

10 voordelen van 3CX!

  1. Lage set-up kosten en onderhoud.
  2. Softwarematige oplossing: Eenvoudig te beheren
  3. Werk vanaf elke locatie met iOS & Android clients
  4. Gebruik bestaande hardware en bedrading & server hardware
  5. Bespaar op uw algehele Telefonie kosten
  6. Geïntegreerde video conferencing met WebRTC
  7. Betere klantervaringen met geavanceerde bel opties.
  8. integreer uw CRM & Accounting software
  9. Gebaseerd op standaarden – gebruik populaire IP Phones, SIP Trunks
  10. Persoonlijke Click2Meet URLs

Voor meer informatie neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

 

Categorieën: Algemeen

Gerelateerde artikelen

Algemeen

On-premises of Cloud?

On-premises of Cloud?   Veel organisaties die op het punt staan om hun (e-mail) platform up-to-date te brengen denken na over de mogelijkheden van Microsoft Office 365 en overige clouddiensten. Is dit altijd een juiste Lees verder…

Algemeen

Flex-ICT is officieel partner van Ziggo!

Flex-ICT en Ziggo voor de zakelijke markt! Wij hebben bewust gekozen voor de zakelijke diensten van Ziggo. Ziggo levert radio-, televisie-, spraak- en datadiensten over het grootste HFC-netwerk van Nederland aan zowel consumenten als ondernemers zoals Lees verder…

Algemeen

Exclaimer gaat partnership aan met Flex-ICT

 EXCLAIMER EXTENDS ITS INTERNATIONAL PRESENCE WITH NEW PARTNERSHIP WITH FLEX-ICT – International reseller works with Exclaimer to provide businesses with powerful email management tools – FOR IMMEDIATE RELEASE Zuid-Scharwoude, Nederland 06-01-2016 Exclaimer Limited, the global Lees verder…